Witam i zapraszam

Potrzeba tylko jednej minuty, żeby kogoś zauważyć, jednej godziny, żeby go ocenić i jednego dnia, żeby polubić, ale całego życia, by go później zapomnieć...

wtorek, 23 maja 2017

Pingwin

Dzisiaj przedstawię wam pana Gabrysia. Tak nazwała moją nową zawieszkę moja córcia Julcia :).
Zapisałam się na sal z zawieszkami już w styczniu, a tu dopiero pierwszy zrobiony, dla porównania,  niektóre dziewczęta mają już zrobione pięć takich pingwinków :).
Wychodzę z założenia lepiej późno, niż wcale :).
Tak mają wyglądać pingwinki i na tym oto blogu znajdziecie sal  click
 

Ja zrobiłam pierwszego :). Właśnie do tego projektu była potrzebna mi kanwa plastikowa.
 Oto on:
Tutaj jeszcze bez backstitch-y


A tutaj już z


 
Widać różnicę :)

Tutaj go wycięłam i zawiesiłam na próbę :), jeszcze muszę przykleić filc, ale to jest zadanie na inny dzień :)





Urocze maleństwo. 
Podsumowując pracę z kanwą plastikową, podobała mi się praca na niej. Na pewno zrobię inne zawieszki , czy magnesiki .
To tyle na dzisiaj . Pozdrawiam Was gorąco i dziękuję za wszystkie komentarze :).






16 komentarzy:

  1. Zgadzam się w 100 % że bardzo uroczy pingwinek.. :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pingwinek :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny Pan Pingwin Gabryś powstał:) Koniecznie musisz zrobić cały komplet, nie od razu, ale kiedyś! Cudna seria :)
    Też twierdzę, że kanwa plastikowa jest fajna. Pozdrawiam Małgosia
    http://margoinitka.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy pingwiniak:) Teraz tylko musi doczekać się towarzystwa pozostałych:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie też się bardzo podoba Twój hafcik. Jako zawieszka świetnie się prezentuje. Do kanwy plastikowej dopiero się przymierzam.
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne są te pingwinki, mnie brakuje już tylko jednego do kolekcji.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny! Ja bardzo lubię haftować na plastikowej kanwie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajowy ten Gabryś. Imię dostał chyba na cześć małego braciszka Julki. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Thanks for all your efforts that you have put in this, It's very interesting Blog...
    I believe there are many who feel the same satisfaction as I read this article!
    I hope you will continue to have such articles to share with everyone!
    บุนเดสลีกา

    OdpowiedzUsuń

Jestem naprawdę wdzięczna za wsparcie jakie udzielacie mi poprzez zostawianie komentarzy.Dzięki serdeczne za każde słowo.

Trzymajcie się mocno : )