sobota, 18 października 2014

Branzoletka

Dzisiaj na targu moja córcia  Julcia dostała od swojej kuzynki komplecik do zrobienia koralików. Taka tam chińszczyzna, ale dziewczę było zadowolone i nie przeszkadzało w robieniu zakupów ;) . Kiedy wróciłyśmy do domu od razu musiałam te koraliki nawlec i powstało te oto " arcydzieło " ;D



Oczywiście zachciało się i jej branzoletki , więc wyciągnęłam mój mały zestaw koralików, ale.... Prawdę powiedziawszy nie chciało mi się jej robić , wiem jestem wyrodną matką ;).  Nawet teraz kiedy piszę ten post cały czas mi mówi " mamo kiedy mi zrobisz branoletkę?"
Więc wyciągnęłam ten zestaw i ... zachciało mi się zrobić coś dla mnie. Znalazłam mój zepsuty już łańcuszek i postanowiłam zrobić branzoletkę. W sumie jest to moje pierwsze doświadczenie w robieniu biżu. A oto ona




Podoba mi się końcowy efekt, są tam jakieś niedoskonałości, ale jest ok.

Kiedy robiłam to cudeńko przyszła ze szkoły druga córcia i zażyczyła sobie kolczyki , więc jej skręciłam takie coś



Ok to na dzisiaj dość biżuteri, wracam do moich xxx, chcę jak najszybciej skończyć sal " oggi bucato"

Pozdrawiam was gorąco i dziękuję za wasze odwiedziny :) 





11 komentarzy:

  1. Bardzo ładna bransoletka... Nie ma to jak radość dziecka:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo udany debiut! A ta bransoletka to w końcu dla ciebie, czy dla córci?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta branzoletka jest dla mnie :), muszę jeszcze zrobić Julce

    OdpowiedzUsuń
  4. Chińszczyzna nie chińszczyzna ale najważniejsze że jest frajda tworzenia i powstają takie cudeńka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wymagające te Twoje damy :) Fajna i bransoletka i kolczyki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam :)
    Wcale bym nie powiedziała, że to pierwsza bransoletka - wygląda naprawdę ładnie.
    Chciałam i tu podziękować Ci za głosik na moje podkładki w Hamakowym wyzwaniu - Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bransoletka ładna , dziewczynki lubią takie blyskotki

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo udana bransoletka i skoro takie są początki to już jestem ciekawa kolejnych:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjna bransoletka, bardzo elegancka ;)

    OdpowiedzUsuń

Jestem naprawdę wdzięczna za wsparcie jakie udzielacie mi poprzez zostawianie komentarzy.Dzięki serdeczne za każde słowo.

Trzymajcie się mocno : )

Choinka 2024 , odsłona druga

Chociaż raz nie na ostatni moment. Ostatnio każda praca na konkurs choinka była robiona naprawdę na ostatnią sekundę 🤣🤣 Tym razem zaczęłam...