niedziela, 22 czerwca 2014

Ręczniki

Dawno się nie odzywałam, nie mam żadnej wymówki, po prostu brak weny. Ostatnio wczytałam sie w serię o wampirach Ryzykowna miłość Kerrelyn Sparks .Każdy z tomów stanowi osobny romans. Postaciami drugoplanowymi są poprzedni oraz przyszli bohaterowie cyklu. Motywem przewodnim jest odwieczna walka dobra ze złem, która przedstawiona została w pierwszym tomie "Jak poślubić wampira milionera".
Przy niej wypoczywam. Przeczytałam dwanaście tomów i stwierdziłam , że musze zacząć wyszywać. 
Przyznaję się bez bicia, że mam dwa nałogi. Czytanie i wyszywanie. Trochę nasycilam głód czytelniczy więc wracam do igły.
Dzisiaj pokażę wam komplet ręczników ,które wykonałam haftem geometrycznym.


Tutaj mały ręcznik,

A tu duży


Jest to ścieg łatwy , a ładnie ozdabia. Mam jeszcze jeden komplet ręczników do wyszycia. 
Na dzisiaj to wszystko.
Pozdrawiam was serdecznie i dziękuję za odwiedziny
Pa




3 komentarze:

  1. Prosty hafcik ale efekt niesamowity, bardzo ładny komplecik.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ręczniki prezentują się rewelacyjnie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się tak ozdobione ręczniki - świetnie dobrałaś kolorki :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem naprawdę wdzięczna za wsparcie jakie udzielacie mi poprzez zostawianie komentarzy.Dzięki serdeczne za każde słowo.

Trzymajcie się mocno : )

Choinka 2024 , odsłona druga

Chociaż raz nie na ostatni moment. Ostatnio każda praca na konkurs choinka była robiona naprawdę na ostatnią sekundę 🤣🤣 Tym razem zaczęłam...