czwartek, 25 września 2014

Rozdaje prezenty ;D

W końcu mam stały dostęp do internetu, wiec postanowiłam ogłosić candy. Miałam je zorganizować już dawno temu, ale jakoś nie wychodziło mi to. Okazji było co nie miara, ale coż, wyszło jak wyszło.
Chciałabym Wam podziękować za to , że jesteście ze mną ,że przeglądacie moje posty. Nie jestem wielką hafciarką, a jednak JESTEŚCIE :)

Teraz  wiec proszę o zapisywanie się chętnych do 30 października.

Zasady ogólnie przyjęte.

Post lub baner na blogu,
komentarz pod moim postem,
jak chcesz możesz się u mnie rozgościć i zostać obserwatorem, ale to już nie jest obowiązkowe :)


A oto co Wam przygotowałam:

Zestaw nr 1
Raczej dla hafciarek, dwie gazetki ze schematami, igły,trochę mulinki, no i aida liliowa


 
 
 Zestaw nr 2
To raczej dla tych co lubią szydełko;) dwie gazetki , szydełko nr 8, i trzy motki włoczki, z której można zrobić dość długi , fantazyjny szal :)






Prosiłabym o podanie preferencji:) Mam nadzieję, że coś Wam się spodoba :D
Pozdrawiam Was serdecznie i zapraszam

58 komentarzy:

  1. Jestem pierwsza?
    Chętnie się zapisuję po te skarby:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja też się zapiszę po hafciarskie rzeczy :) bo z szydełkiem mi nie po drodze ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapisuje sie na hafciarskie skarby, moze byc bez gazetki Profilo:) Ale niteczki i kawalek zweigart zawsze sie przyda :) Pozdrawiam z polnocy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hafciarka się zgłasza - po zestaw nr 1.:) Gazetek nie znam, więc mnie zainteresowały. Pozdrawiam bardzo ciepło!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Melduje się druga hafciarka z apetytem na zestaw nr1:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Też się zgłaszam po te skarby! Zestaw nr 1 chociaż z szydełkiem jest mi po drodze, to czy można się zgłosić podwójnie ? :))))
    Pozdrawiam
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie cudeńka, ustawiam się w kolejce po zestaw nr 1:) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam,
    i ja się ustawiam w kolejce.
    A na który zestaw to bardzo ciężko mi się zdecydować :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też chętnie wezmę udział w twoim candy. Ja chyba wolę zestaw pierwszy. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapisuję się do zabawy:) i oczywiście wybieram cudny zestaw numer 2:) banerek u mnie: http://liona-mojepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie zapisuję się do zabawy. Przygarnęłabym zestaw nr 1.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce po zestaw nr 2 :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne słodkości przygotowałaś, idzie zima, więc zapisuję się na drugi zestaw ;-) Mimo wszystko ciepełka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  14. zgłaszam się :)
    obserwuje jako kanwuje czytam testuję
    baner http://kanwuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Oczywiście że staję w kolejce i jeśli szczęście dopisze to będę przeszczęśliwa z zestawu hafciarskiego ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się :) Oczy aż się śmieją mi jak widzę gazetki hafciarskie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłasza się kolejna hafciarka - zestaw nr 1 bardzo mnie interesuje. Kiedyś kupowałam w Empiku gazetki Profilo właśnie ze względu na dołączoną do nich mulinę.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Staję do kolejki:) Poproszę o zestaw nr 1.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolejna hafciarka chętna na zestaw nr 1:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi ostatnio z haftem nie bardzo idzie , to chętnie stanę w kolejce po zestaw szydełkowy:)

    OdpowiedzUsuń
  21. gratuluje powrotu :)), i zorganizowania zabawy, tym razem będę się tylko przyglądać, niech wygra ten co spożytkuje nagrodę.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie może mnie tutaj zabraknąć :) Ustawiam się w kolejce po zestaw nr 1. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się :) z szydełkiem daję radę, ale jednak haft idzie mi lepiej więc zestaw nr 1 chętnie przygarnę :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. zgłaszam się i zapisuję , i po gazetki hafciarskie, bo tych akurat nie znam banerek u mnie na blogu

    OdpowiedzUsuń
  25. Ustawiam się z chęcia w kolejce:) Bardzo chciałabym wygrac zestaw nr 2:)
    Baner juz u mnie jest http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/
    POzdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale cudowności rozdajesz, i ja więc staję w kolejkę. Oba zestawy cudne, ale bardziej mi się oczy uśmiechaja do pierwszego :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mnie by się marzyły szydełkowe prezenty, zapisuję się do zabawy i serdecznie pozdrawiam. Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ustawiam się w kolejce po zestaw hafciarski, który jak widzę cieszy się dużym powodzeniem. :))
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia.
    marteczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Witaj! Bardzo chętnie opisuję się do zabawy i wybieram zestaw nr 2 bo takiego grubego szydełka nie mam jeszcze w swojej kolekcji ;) a i na takiej włóczce jeszcze nie miałam przyjemności po szydełkować ;)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ciężki wybór, bo ja z tych szydełkujących i czasem haftujących. Hmm zdecyduję się na zestaw nr 1:)

    OdpowiedzUsuń
  31. zgłaszam się i ja:) super prezenty.
    zestaw 2 poproszę jeśli dopisze mi szczęście.
    banerek umieściłam u mnie na blogu.
    pozdrawiam Ania- w małym domku

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się i nieskromnie poproszę o zestaw 1 nagrody. Ten kotek do haftowania na okładce mnie urzekł. Banerek już u mnie wisi. http://tesstereczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Oj jak bardzo chciałabym ,chciałabym, chciałabym...przekartkowac te hafciarskie gazetki:)z wielką przyjemnością ustawiam się po nagrodę nr.1
    tworczypoczatek.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja bardzo chętnie się zapisuję na 1. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  35. Zapisuję się do kolejki, banerek na moim blogu zapraszam http://teresa-teresa1305.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Z przyjemnością wezmę udział w zabawie. Jestem szydełkująca, więc jeśli mi szczęście dopisze, to z rozkoszą przygarnę zestaw numer 2. Pozdrawiam. Kinga

    OdpowiedzUsuń
  37. Z przyjemnością zapisuję się do zabawy, wybieram zestaw hafciarski :) pozdrawiam Małgosia http://swiatkrzyzykow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. W ciągu ostatnich dwóch tygodni zrobiłam 7 szalów z takiej włóczki. Takiego koloru jeszcze nie mam. I robię je na drutach, bo z szydełka jestem lewa. Już niedługo szalikowa recenzja u mnie na blogu. Zapisuję się po zestaw nr 2

    OdpowiedzUsuń
  39. Z przyjemnością stanę w kolejeczce po takie rarytasy! Oj, miałabym kło[pot, który zestaw wybrać, gdyby mi się poszczęściło, bo jedno kusi, drugie nęci, ale... chyba mocniej mi serce zabiło do drugiego zestawu :)))

    OdpowiedzUsuń
  40. ja bardzo chętnie się ustawie po te skarby :) baner na: jej-art.terapia.blogspot.com
    aha... nie wstydzę się Jezusa :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Witam serdecznie i ustawiam się po zestaw nr 2. Będę zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Skoro już do Ciebie zawędrowałam i napatoczyłam się na candy, to z chęcią się zapiszę. Trzymam kciuki by wygrać zestaw nr 2 :) Banerek jest z prawej strony bloga.

    OdpowiedzUsuń
  43. Chętnie dołączam do zabawy.Wybieram zestaw pierwszy,licząc na szczęście.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Wspaniałe są Twoje cukiereczki :) Z przyjemnością ustawiam się w kolejce i z nieśmiałą nadzieją na zestaw 1...
    Przy okazji zapraszam też do siebie na candy - http://marilles-crochet.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  45. Zajrzałam tutaj pierwszy raz i raczej zostanę na dłużej :) Nie brałam jeszcze udziału w żadnej zabawie więc co szkodzi spróbować :) Zgłaszam się :) co do zestawów...cóż...narazie bardziej skupiam się na hafcikach ale mam też w planach podszkolić się w szydełku i drutach bo aż mnie zazdrość (pozytywna oczywiście) kłuje jak widzę co można zrobić z włóczki...więc gdyby trafił mi się zestaw nr 2 miałabym większą motywację by w końcu się za to zabrać :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Witam:) Trafiłam tu przez przypadek, ale bardzo mi sie spodobało:) Chętnie przygarnę zestaw numer 1:)

    OdpowiedzUsuń
  47. jajciu jakie fajne candy,tylko nie wiem co wybrać, bo lubię i szydełko i haft. Po namyśle wybieram zestaw dla hafciarki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. Kusisz niesamowicie! Obydwa zestawy są cudne!
    Ustawiam się po zestaw nr 2 :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  49. Oj piękne upominki przygotowałaś i z wielką chęcią dołączam do kolejki. Wybieram 1 chociaż i 2 jest fajna :)) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  50. To ja również dołączam i wybieram zestaw nr 2. Banerek umieszczę wieczorem :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Witam :) Ja także spróbuję szczęścia :) Nie wierzę w swoje szczęście ale jeśli mnie przypadkiem odnajdzie w losowaniu to poproszę zestaw nr 1 :) Pozdrawim cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Witam. Jeśli mi się uda to stwierdzę, że chociaż raz uśmiechnęło się do mnie szczęście. Określając swoje preferencje to wybrała bym zestaw nr 2. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  53. Witam zapisuję się do zabawy wybieram zestaw nr 1 banerek u mnie www.blogchmurki.blogspot.com pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  54. zgłaszam się z miłą chęcią po zestaw 1
    obserwują od dłuższego czasu, a na blogu wstawiłam baner
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja nie hafciarka, wybieram zestaw drugi. Zapraszam do mnie na candy dzwonkowe!

    OdpowiedzUsuń
  56. Zgłaszam się po zestaw nr 1. Obserwatorem zostałam już wcześniej, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  57. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/ zestaw nr 2 jak dla mnie strzał w 10

    OdpowiedzUsuń

Jestem naprawdę wdzięczna za wsparcie jakie udzielacie mi poprzez zostawianie komentarzy.Dzięki serdeczne za każde słowo.

Trzymajcie się mocno : )

Choinka 2024 , odsłona druga

Chociaż raz nie na ostatni moment. Ostatnio każda praca na konkurs choinka była robiona naprawdę na ostatnią sekundę 🤣🤣 Tym razem zaczęłam...