wtorek, 16 września 2014

Powrót

Wakacje się skończyły :), a ja się z tego ogromnie cieszę;). W końcu moja czwórka brojków pójdzie do szkoły ( na Sycylii 17.09 rozpoczyna się rok szkolny).
Mówię Wam czwórka w domu , plus minus trzy od sąsiadów , brata itp. Człowiek może oszaleć ;) , a gdzie tu czas na przyjemności , ktòrymi  dla mnie są xxx. 
Nie ma za bardzo czym się chwalić :( co nie co podłubałam
Jedne majdochy z salu "oggi bucato" 









I zaczęłam jeden z kitòw zakupionych w Casa Cenina . Schemat THEA GOUVERNEUR Butterfly- Honeysuckle





Pozdrawiam Was serdecznie 




9 komentarzy:

  1. Życzę wreszcie więcej czasu dla siebie. Moja się rozchorowała po pierwszych 4 dniach w przedszkolu i do teraz siedzi w domu i jest nie do życia... jak już wieczorem mam czas na krzyżyki (jak pójdzie spać), to nie mam siły na nie :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie wróciłam z kraju po wakacjach i też zaczynam nadrabiać SALowe zaległości.

    OdpowiedzUsuń
  3. To może teraz nadrobisz zaległości, miłego haftowania :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Pranie coraz lepiej się prezentuje, a motyl przecudny.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj
    dziękuję za udział w mojej zabawie i za życzenia :)
    Nadrabiaj zaległości bo motylek cudny i warto by było szybko go skończyć :)
    Pozdrawiam

    http://mirosek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze są te gatki, bardzo fajny haft :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zajrzałam przypadkiem - przez banerek o candy na jednym z blogów, ale bardzo mi się u Ciebie podoba, więc pozwolę sobie zostać na dłużej :) hafty cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale będzie piękny motyl. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam
    Jeszcze nie jest za późno na dopisanie brakujących danych bo do końca listopada są zapisy :)
    Dziękuję za udział w mojej zabawie oraz za życzenia :)
    Bardzo ładne prace tworzysz. Uwielbiam xxx i od czasu do czasu też coś w tej technice popełnię :)
    Pozdrawiam

    http://mirosek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jestem naprawdę wdzięczna za wsparcie jakie udzielacie mi poprzez zostawianie komentarzy.Dzięki serdeczne za każde słowo.

Trzymajcie się mocno : )

Choinka 2024 , odsłona druga

Chociaż raz nie na ostatni moment. Ostatnio każda praca na konkurs choinka była robiona naprawdę na ostatnią sekundę 🤣🤣 Tym razem zaczęłam...