sobota, 10 maja 2014

Pierzemy dalej :)

Jak spoglądam na wasze blogi to aż zazdroszczę wam tej energii, tej ochoty na tworzenie .
Każda z was coś robi , nowe prace zaczyna,.
Ja nie mam się czym pochwalić. Dalej u mnie nic się nie dzieję, xxx na szczęście zaczęłam ponownie stawiać.
Udało mi się skończyć następne majdasy :)


Tak było przed, a tak jest dzisiaj 


A tu rzut okiem na całość


A te mlecze to moja córcia przynosi mi chyba od dwóch tygodni z okazji Dnia Matki :), który we Włoszech przypada jutro , tj 11.05.
Pozdrawiam was serdecznie 



10 komentarzy:

  1. Śliczne to pranko! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja właśnie usiadłam przed komputerem właśnie po rozwieszaniu prania :D. Jestem ciekawa całości, taki pozytywny hafcik . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Co raz ładniejsze to Twoje pranie, te łaciate majtasy są super.
    Wszystkiego najlepszego z okazji Twojego jutrzejszego święta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Można powiedzieć - sielankowe pranie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny hafcik będzie po ukończeniu - rozumiem, że wyszywasz cały tydzień prania?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. to chyba ja, bo piorę codziennie:)))))

    OdpowiedzUsuń
  7. w tym tygodniu wystartował nowy agregat zBLOGowani, umożliwiający: generowanie ruchu na blogi które dołączyły, dający możliwość obserwowania blogów i ulubionych wpisów. zapraszamy do rejestracji na www.zblogowani.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobre pranie też chodzi mi po głowie:) Tylko jak zwykle najtrudniej jest coś zacząć:)

    OdpowiedzUsuń

Jestem naprawdę wdzięczna za wsparcie jakie udzielacie mi poprzez zostawianie komentarzy.Dzięki serdeczne za każde słowo.

Trzymajcie się mocno : )

Choinka 2024 , odsłona druga

Chociaż raz nie na ostatni moment. Ostatnio każda praca na konkurs choinka była robiona naprawdę na ostatnią sekundę 🤣🤣 Tym razem zaczęłam...