niedziela, 25 maja 2014

I znowu aniołki

Wydaje mi się, że nic nie robię, ale jednak zawsze jakiś krzyżyk postawię.
Dzisiaj mogę wam pokazać 3/4 mojego obrazka z aniołkami.


Czyż nie jest uroczy ? Jeszcze troszkę i go ukończę. Większość dziewcząt z grupy salowej już go ukończyła , a ja oczywiście nie spieszę się z jego zakończeniem ;)

Dziękuję za wasze odwiedziny, właśnie one często pomagają mi wrócić do haftowania . Jak się ma dużą rodzinkę zostaje nam mało czasu na hobby.  Jednak codziennie staram się postawić chociaż kilka xxx.

Pozdrawiam Was serdecznie :D 

10 komentarzy:

  1. Powolutku ale do przodu i to z uroczym efektem :)
    Nie mam dużej rodzinki ale praca też nie zawsze pozwala mi posiedzieć przy krzyżykach. Cieplutko pozdrawiam ::)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obrazek jest przeuroczy!:)) W związku z twoją sytuacją rodzinną poczekam cierpliwie na całość, nie będę cię poganiać...;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Długo mnie tu nie było (brak internetu) i widzę,że piękne aniołki już na finishu. Ja też czasem nie mam kiedy postawić nawet jednego x. Haftuję po nocach jak nie padnę ze zmęczenia hi hi Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obrazek przeuroczy pięknie się prezentuje.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniołki w Twoich kolorach wyglądają o niebo piękniej :)Gdyby dało się rozmnażać czas... pewnie i tak by go brakowało :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny haft, bardzo podoba mi się ten wzór!

    OdpowiedzUsuń
  7. I coraz bliżej końca pracy. Będzie wspaniały haft. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny haft, taki retro obrazek.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest nie tylko uroczy ale piękny!

    OdpowiedzUsuń

Jestem naprawdę wdzięczna za wsparcie jakie udzielacie mi poprzez zostawianie komentarzy.Dzięki serdeczne za każde słowo.

Trzymajcie się mocno : )

Choinka 2024 , odsłona druga

Chociaż raz nie na ostatni moment. Ostatnio każda praca na konkurs choinka była robiona naprawdę na ostatnią sekundę 🤣🤣 Tym razem zaczęłam...