piątek, 5 kwietnia 2013

SAL kwietniowy

Tak jak na wielu zaprzyjaźnionych blogach, tak i u mnie pojawia się KWIECIEŃ z SAL-u  Lizzie Kate.
Śliczny obrazek przypominający nam o świętach Wielkanocnych, które się nam już niestety skończyły :(.
A oto i on:

 a tu cała czwórka


Z góry przepraszam za jakość zdjęć :( , ale spieszę się z postem , bo dziś 5 -ty dzień miesiąca i trzeba obrazek podlinkować.
Z językiem na wierzchu, ale mi się udało- jest 22:28 więc jeszcze mam chwilkę czasu.

Pozdrawiam Was serdecznie i w najbliższym czasie chcę Was zaprosić na rozdawajkę, ale o tym później

Pa


3 komentarze:

  1. Co tu zrobić, by wiosna w realu była już u nas tak kolorowa jak na tym pięknym hafciku?!

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam Ciebie.Jak przy czwórce dzieci znajdujesz czas na haftowanie? Śliczne te obrazki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po prostu czekam aż pójdą spać :), a czasem mam trochę czasu gdy są w szkole, ale i tak mi go brakuje. chciałabym móc zrobić więcej rzeczy, ale niestety nie daję rady :)

      Usuń

Jestem naprawdę wdzięczna za wsparcie jakie udzielacie mi poprzez zostawianie komentarzy.Dzięki serdeczne za każde słowo.

Trzymajcie się mocno : )

Choinka 2024 , odsłona druga

Chociaż raz nie na ostatni moment. Ostatnio każda praca na konkurs choinka była robiona naprawdę na ostatnią sekundę 🤣🤣 Tym razem zaczęłam...