sobota, 30 marca 2013

Święta tuż tuż!!!

Jako,że święta już blisko - już jutro :) chciałam pokazać moje wymiankowe kartki.
Może nie są specjalnie piękne, ale sama je zrobiłam :)
oto one:



 Mam nadzieję ,że już doszły, bo u dziewczyn nie widziałam, ale skoro moja rodzinka dostała, to i one pewnie tez :)


Jako, że tak świątecznie na wszystkich blogach, to i ja kochane dziewczyny chciałabym Wam złożyć życzenia

ŻYCZĘ WAM MOI MILI...

byście uśmiechnięci byli
i w te święta kroczyć śmiało,
by wam jaj nie brakowało,
tych na miękko i na twardo,
każdy z was z miną hardą
niech zajada nimi się.
Jedzcie smacznie je do woli,
niech was brzuch nie rozboli,
bo radośniej wszak ma być
co nie znaczy że masz tyć..
Stół jest pięknie zastawiony,
każdy siada z jakiejś strony
i z lubością pałaszuje,
co tam na nim się znajduje.
Niech wesoło płyną chwile
byście wspominali mile
ten świąteczny czas
dla każdego z nas....

RADOSNYCH ŚWIĄT WIELKANOCNYCH



***********

A teraz trochę z innej beczki. Muszę wam też pokazać szal , który razem z dziewczętami z http://crochet.pl zrobiłam

 tutaj jeszcze bez frędzli
a tu już ukończony


Witam serdecznie  Kasię, panią z http://krecieroboty.blogspot.it/, Joannę mam nadzieję,że wam się u mnie spodoba

pozdrawiam serdecznie

9 komentarzy:

  1. Serdeczne życzenia Wesołego Alleluja oraz dużo zdrowia , pogody ducha i wiosenki w serduszku!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i Twoich bliskich :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Święta – wspaniały to czas,
    bo się zdarza tylko raz.
    Dlatego cieszmy się i radujmy,
    życzeń sobie nie żałujmy!
    Wesołych Świąt!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowych, Pogodnych Świąt Wielkanocnych,
    pełnych wiary, nadziei i miłości.
    Radosnego, wiosennego nastroju,
    serdecznych spotkań w gronie rodziny
    i wśród przyjaciół
    oraz wesołego "Alleluja":)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałych Świąt i radosnych życzy Dusia

    OdpowiedzUsuń

Jestem naprawdę wdzięczna za wsparcie jakie udzielacie mi poprzez zostawianie komentarzy.Dzięki serdeczne za każde słowo.

Trzymajcie się mocno : )

Choinka 2024 , odsłona druga

Chociaż raz nie na ostatni moment. Ostatnio każda praca na konkurs choinka była robiona naprawdę na ostatnią sekundę 🤣🤣 Tym razem zaczęłam...