poniedziałek, 28 stycznia 2013

zabawa

Dzisiaj zapisałam się na zabawę u Dusi, fakt ,że już prawie termin mija ,ale zdążyłam.


Są tam przecudowne ,robione na szydełku, nagrody  do zdobycia. Zapraszam.

Sama buszuje po waszych blogach, na niektórych zostaję na dłużej, na innych zostawiam mój ślad w postaci komentarza. Nie mogę się na patrzeć na wasze cudowności, a samej nie chce mi się nic robić.
Stawiam krzyżyki gdzie nie gdzie , ale nic konkretnego nie mam zrobione, nawet zaczęłam znowu szydełkować.
Mówię wam , aż głowa boli. Jestem zachłanna, a jako początkująca blogowiczka chciałabym jak najwięcej osób poznać, więc co robię? Zapisuję się na SAL-owe zabawy na RR-y, na wymianki i nie wiem na co jeszcze....
Powiem Wam jestem tym wszystkim troszeczkę ogłuszona :o), no ale cóż raz się rzekło i trzeba wykonać. Powoli wszystko da się ogarnąć, może to tylko z powodu bólu zęba :o(

pozdrawiam i witam u siebie Dusię



2 komentarze:

  1. Witaj Magdusiaa ;)
    Ja też tak czasem mam, że nie chce mi się nic robić. Też lubię poznawać nowe osoby, ale nie lubię tego robić na siłę. Te wszystkie candy z zasadami i obowiązkiem zostania obserwatorem itp. są dla mnie szalenie wymuszone, ale z drugiej strony widzę, że to działa, chyba, tak mi się wydaje. A jeszcz bardziej na ludzi działa kwota, jeśli jest wymieniona przy candy...No w sumie nie ma się co dziwić, każdy lubi dostawać coś 'za darmo' ;)
    Chętnie się u Ciebie rozejrzę, jeśli pozwolisz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a rozgladaj sie , na razie malo tego jest , ale sie rozkrecam
      pozdrawiam

      Usuń

Jestem naprawdę wdzięczna za wsparcie jakie udzielacie mi poprzez zostawianie komentarzy.Dzięki serdeczne za każde słowo.

Trzymajcie się mocno : )

Choinka 2024 , odsłona druga

Chociaż raz nie na ostatni moment. Ostatnio każda praca na konkurs choinka była robiona naprawdę na ostatnią sekundę 🤣🤣 Tym razem zaczęłam...