środa, 17 października 2012

PORZADKI

Ostatnio stwierdziłam ,ze ma bałagan w moich mulinkach:



 wiec zabrałam się za porządki
zakosiłam mezulkowi przybornik do czegoś tam... i jest cacy ha ha ha


jako, ze przesyłka z Haftixu przyszła do mnie w zeszły piatek ( zamowilam bobinki ), musiałam zabrać się za ten bałagan, jeszcze muszę dokupić kilkanaście bobinek, ale i tak juz wygląda lepiej.

Teraz juz nie ma zmiłuj się  muszę zabrać się za nowy haft, do którego przeznaczone  sa zakupione co mulinki


sorki za zdjęcia, ale mój telefon nie jest w stanie chyba zrobić lepiej.


Stwierdziłam tez ,ze muszę się w końcu odwazyc na jakaś z zabaw organizowanych przez was dziewczyny i zapisałam się na wymianke u Niteczki Hanulka


Mam nadzieje, ze sobie poradzę, nawet mam na oku dwa projekty , które mi się podobają.


A w dodatku wiecie co nawet zabrałam się za szydełko:




Nie jest to nic wielkiego, ale juz dwa razy musiałam pruc :)

pozdrowionka i dziekuje za odwiedziny

6 komentarzy:

  1. Rzeczywiście ,,cacy'' poukładane masz mulinki :)
    Aż miło popatrzeć.
    Szydełkowa serwetka bardzo ładnie wygląda.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. no i oprócz tych wszystkich cudnych rzeczy chyba bierzesz się za farbowanie muliny?:) powodzenia w zabawie, nie taki diabeł straszny! no to czekam na hafcik:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe porządki,szydełkowania trochę zazdroszczę,bo ja nie umiem ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. ale porzadek w mulinkach...zakupy swietne a szydelkowa seretka zapowiada sie pieknie...

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też ogromnie nie lubię prucia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj próbowałam,próbowałam z tym szydełkiem,ale poza maleńkim kwiatuszkiem nic ,a nic więcej mi nie wychodziło :(
    Może jeszcze kiedyś spróbuję ?

    OdpowiedzUsuń

Jestem naprawdę wdzięczna za wsparcie jakie udzielacie mi poprzez zostawianie komentarzy.Dzięki serdeczne za każde słowo.

Trzymajcie się mocno : )

Choinka 2024 , odsłona druga

Chociaż raz nie na ostatni moment. Ostatnio każda praca na konkurs choinka była robiona naprawdę na ostatnią sekundę 🤣🤣 Tym razem zaczęłam...